gbayindir Merhabalar her iki böbrekte genişleme yaşayıp geçen yada daha sonra tedavi olan varmı 32+2 yiz dün gittim hala genişleme devammış boslukta bir yerde kistimizde var 9mm streslendiriyor beni 😏