Ben de kendi isteğimle 2 hafta sonra sezeryan olacağım Allah izin verirse. Aslında bebek ters değil, vücudumun da normal doğumu kolaylıkla yapabileceğe benzediğini söyledi doktorum ama ben cesaret edemiyorum. Tabi ki herkes normal yollardan olsun ister, adı üstünde normal 😊 Ama asla kendimi suçlayacağımı veya pişmanlık duyacağımı sanmıyorum. Çünkü ben doğumumu güzel hatırlamak istiyorum. Zaten bi vajinismus geçmişim var, bu nedenle çatı muayenesine bile asla cesaret edemezken normal doğum korkulu rüyam benim açıkçası..
Bir de etrafımda duyduğum sezeryan hikayeleri normal doğumlardan çok çok daha parlak. Bu nedenle isteğe bağlı sezeryan olacağım. Tavsiyem o ki herkes kendine nasıl güveniyorsa doğumunu da öyle yapsın, güzel hatırlasın. Her türlü anne olacağız çünkü asıl önemli olan bu bence 😊🌸