Kanamanız olduğunda korkmayın sadece hemen gidip vurdurun ignenizi hamisler , ikinci bebgimde yani bu bebegimde kanamam olmadı doktor 27. Haftamda gittim doktor sıkıntı yoksa 28haftadan sonra vuruyoruz dedi , iki hafta sonra gel dedi , ben randevu bulana kadar 30.haftam oldu.
Kan uyuşmazlığı bebeğin suyunuda çoğaltıyormus bende onunla uğraşıyorum şuan 32+3deyim doğumum olacak gibiyim karnımdan gören korkuyor büyüklüğünden. Yani korkmayın, geç vakte kalmadığına sevinin .