Fatma0120 Merhaba arkadaşlar 11 haftalık hamileyim göbeğim sürekli soğuk buz gibi nerdeyse bunun hakında fikri olan varmı yada benim gibi olanlar bu durumu yaşayanlar varmı.
Burcin-98 Bende 19. Haftalığım benim de öyle buz gibi hiç ısınmıyor sarıp sarmalıyorum bazen neden öyle acaba😌