Kızlar sizdede diyenler varmı hele çocuk olsun ozaman gorucem seni uykusuz geceler falan diye tamam zorluğu vardır illaki ama guzelligide vardır sonuçta böyle daha doğmadan tedirgin etmelerine gerek yok yani benim ilk çocuğum illaki zaman geçince dahada iyi öğrenicem bakmayı insalllah böyle diyerek zorlancakmisim gibi geliyor