Yusuf_yildz https://hizliresim.com/kbwLJO kizlar bunu doktor verdi 15 gün sonra gel dedi ne kağıdı bu anlamadım
esloka Yusuf_yildz anomali tarama 20 22 hafta yazıyor ayrıntılı ultrason istemiş ya rutin olarak istedi yada bebek de farkli anomaliler gördü onun incelenmesi için istedi
Yusuf_yildz Mgersn ben 15+3 um 5 Kasım da gidicem bana 15 gün sonra gel dedi çünkü. Ozaman. Da. 16+2oluyorum
Mgersn Yusuf_yildz tam net bilemiyorum yanlış birsey olmasn doktorunuza danışın isterseniz daha sağlıklı olur ama ben 21. Haftada yaptırmıştım ayrıntılı ultrasonu.