Alisa1212 Merhaba kızlar bugün adetim bitti ovulasyon testı yapayım mı sizce ? Çok çocuk istıyoruz ve doktora da gıttım yumurtalıllarım tembelmiş hormonlarımda bı sıkıntı yokmus inofolic diye bi ilaç verdi sizce ovulasyon testı yapmalı mıyım bu ay
minikcivcivim Alisa1212 canım folik asit vermiş planlı gebelikler de ilk 3 ay önceden folik asit alınmaya başlanıyor bebek olursa gelişimi için önemli. Eğer ekinde varsa başka bence. Ama neden doktorun tedaviye başlamadı.?
Boncukbeyinannesi Alisa1212 ovulasyon testi pek işe yaramiyo maalesef bende de pko var. Doktor kontrolünde yumurta takibi yapmakta yarar var. İnofolic çok faydalı düzenli kullanin kesinlikle
minikcivcivim Alisa1212 olabilir canim 1 yıl normal sayılır 1 yıldan sonra tedaviye başlanıliyor canim 🙏kafandan at canim kolay değil biliyorum ama stres olma daha maşallah çiçeği burnunda çiftsiniz 🙏🌸 olur inşallah canim.