ygmurnuuur yok ya belli değil. Doktor tahminde bulundu ama kesin değil dedi. Ben hamileliğin sonunda çekilecek her sıkıntıyı başında çekiyorum zaten🙈 mide kazınması gibi bir sorunum var mesela, sonra siyatik canıma okudu 10 gün. Doktor diyoki, bunlar son ayların sıkıntısı😄 belki başta tüm acıları çekip kurtulucamdır😂