Baobap zenginncanan ama ilk iki çocuğunuzun kız olması şahane bir durum. Ben olsam üçüncününde kız olmasını isterdm. Çok seviyorum kız çocuklarını. Biz 3 kız kardeşiz ve annem çok mutlu😊 kız çocuk bir anne için çoook güzel bir şey❤️
zenginncanan Baobap ben de çok mutluyum iki kızım olduğu için üçüncünün cinsiyeti belli değil Rabbim ne nasip etmişse başımızın üstünde yeri var. Kız annesi olmak müthiş bi şey ❤️
gupsemnur Ebrar3435 yaş 38. 13 yaşında ve 10 yaşında iki kızım var 💓 34 haftalık üçüncü bebeğim 💙 erkek