Gebe10 Merhaba 22.haftada olanlar var mi acaba aranızda. Benim 2 gündür kasık agrim var. Adet olacakmış gibi bir ağrı. Sanırım bebekte bundan etkileniyor hareketleniyor bazen . Sizde de var ki acaba bu tarz bir ağrı