fndk_06 Bugün doğuma alınıyorum suni sancıyla en son 3 cm açılmam vardı çok heyecanlıyım belki akşama doğum hikayemi yazmak nasip olur 💙
Essaismail fndk_06 ınşaallah canım hayirla sağlıkla kolay bi doğum yaparsın minigini kucağına alirsin 🤲🤲🤲🤲
Senakrkmz fndk_06 suyun nişanım geldimi? Bende 40+1 olarak yarın suni ile dogum yapıcam. Neler yaşadığını akşam bizimle paylaşırsan çok sevinirim. Rabbim bir avazda doğurmaya nasip etsin inşallah.
fndk_06 Senakrkmz hayır ne su ne nişan ama çok sancım var. Bende hamilelik şekeri olduğu için doktor tam gününde suni ile doğumu başlatmamız gerektiğini söyledi en son 3 cm açıklığım vardı 3 hafta önce bakalım bugün nasıl geçicek mutlaka burda paylasicam