Arkadaşlar merhaba, bugün bir 20 dakikya yakın karnım cok tuhaf bir sekil aldı hiç olmadığı gibi. Sertleşti,sag ve sol boşluğum genişledi. Yatıyordum pozisyon değiştirdim geçmeyince biraz yürüyüş yapınca geçti. Bebeğim 28 haftadan beri baş geliş. Şuan 34+5 teyim sizce bu zamanda makat pozisyonuna dönmüş olabilir mi? Yoksa dönmek için cok mu büyüdü artık?