Hhilall Dün braz fazla iş yaptım sanırım ayakta fazla kaldım ve aksama dogru camasırımda çok açık renkte pembe leke olmustu daha sonra olmadı. Neden olabılır bunu yaşayan var acaba ?? 13 haftalık hamıleym
NaimeYilmaz Hhilall benimde o haftada yorgunluktan olmustu ama diyememkı sızınkıde ondandır belkı daha ciddi bir durum yasıyorsunuz? Kanamayı doktorların yorumlaması daha saglıklı olur
Aysehatun Hhilall canım doktora görünmelisin hemen gebelikte her akıntı önemli pembe dedin bide doktor bakar rahimde kanama alanı varmı diye ihmal etmeyin ben kahverengi az akintim icin 2 ay yattım ilac igne ve dinlenme ile doktorum öyle dedi
Rana38 Hhilall bende 19 haftalık hamileyim gecen gun cok fazla kanamam oldu su gibi gitti ama hersey normal istirahat dedi doktor haftada iki gun ıgneye basladık cok fazla ıs yapmayın bol bol dinlenin
fatoburki Hhilall bu haftalarda biraz dikkat etmek lazim pembeyse bi doktora gozukmende fayda var canim zamam kaybetmeden bi kontrol ettir
DilayVardar Ondan olmus olabilir benimde 13 haftalikken hafif kanamam oldu bazi hamilelikte lekelenme gibi kan geliyor doktor bana onlem amaçlı 2 tane igne yazmıştı
tuanis35 Hhilall canım hemen doktoruna görün. Her renk akıntı önemli. Bende bu yüzden 10 gündür iğne ilaç evde dinleniyorum. Belki senin daha hafif bir şeydir sadece istirahat verir ihmal etme.