hhb53 yaa yoksa ayırmak mümkün değil demi bende farklı çorap aldım ordan ayırırım dedm 😬🙈 ilk çıkana nazlı derim dedim bende hep kızımız olursa nazlı koyarız dedik diye öyle olsn dedik ama karar vermek de zor 🤗🥰 sağlıkla büyüsünler inşallah ben takımları aynı aldım 🙈