hhb53 Mucizemsinseenn Bende senin gibiydim daha sonra aşağıya baskım çoğaldı. Doktorum yatabildiğin kadar yat dedi bugünlere geldik şükür. Çoğul gebelikte malesef rahat olabilmek için en kesin çözüm yatmak
hhb53 ikizminikler amiin Allah razı olsun canım. İnşaAllah gelirsin sağ salim. Bende diyodum 30ları görebilirmiyim diye çok şükür bugünlere geldim. Bol bol yat dinlen. Ne kadar yatarsan o kadar iyi senin ve bebeklerin için
ikizminikler hhb53 sana yürüyüş felan verdimi doktorun benim bi tık şeker yüksek çıktı dahiliyedeki doktor yürümemi söyledi ama yürüyünce karnım taş gibi oluyor belim kopucak gibi ağrıyo 🤦🏻♀️
hhb53 ikizminikler vermişti benimde çok sertleşmem oluyordu ama yediklerine dikkat ettikten sonra evde bir iki tur atsanda olur
hhb53 ikizminikler iyilerdi en son iki hafta önce gitmiştim 2600gramlardı. İnşaAllah kilo almışlardır korkuyorum zayıf olup küveze girecekler diye
ikizminikler hhb53 2600 gayet iyi 2 nin altında alırlar küveze başka bir sağlık sıkıntısı olmazsa inşallah💕 kaç kilo aldın bu süreçte doktorum bana yeme diyip duruyor ama ben duramıyorum
Eymen71 hhb53 ınsallh sağ salım kucağına alırsın kuzum darısı bıze bugünlere gelmeyi nasıp etsın rabbım 5 ay var gecmıyo sankı günler 😔
ikizminikler hhb53 28 haftalığım 8.5 kilo aldım 😑 zaten kilolu başlamıştım bundan sonra ne kadar alırım acaba🙄 ekmek malesef yemedenduramıyorum
ikizminikler hhb53 şekeri takip ettik bi hafta diyet yap dedi yine yapamadım ama yüksek çıkmadı özel hastanelerin korkutma politikasıydı gibi geldi bana. Doktor normal dedi değerlerime sonradan