Azurunannesi canım ben 4.5 aylık hamileyim 4. Aya kadar 10 kilo verdim şu iki haftadır kilo almaya başladım bi 500 gram kadar aldım doktorumla bunu knuştuğumda çok şanslısın demişti çünkü zatn bebek kandan senin vitaminlerinden besleniyor yediklerinin vitamini ona gidiyor o yüzden hiç endişelenecek bir şey yok hatta çok sevinmelisin bence kilolu bi gebeliğin olmicak