Arkadaşlar dün gece yoğun boğaz ağrısı ile uyandım istifra eetiğimde boğazım tahriş ediyor daha fazla kötü olmasında ye kloroben fısfıs kullandım sizce bir sıkıntı olurumu içeriğine kullandıktan sonra baktım o anki aklımla hamileler kullanamaz yazıyordu bir şey olur mu sizce