berenyigit06 Yarın Ankara şehir hastanesi doktor necati hançerlioğullarına randevusu olan varmı?Yarın muayene günüyse eğer öğleden sonra sonuç gösterip sezeryan günü almaya gelicem ona göre 🤷♀️
Gaye berenyigit06 ben çarşamba gittim sabahtan 37 haftalığım sezaryen için hem kan hem günü konuşmak için ama yoktu randevuda yok🤷🏼♀️ Yarın olacağını bilsem bende gidicem
berenyigit06 Öğleden sonra gidicem sonuç göstermek için sabahtan beri arıyorum açan yok ya doktor ordamı değilmi sormak için🤦♀️
MeliSeliMelih berenyigit06 eğer sadece sonuç içinse bende randevu bulamamıştım akşam kadın doğum acilden gösterdim sonucumu napim başka çarem yoktu 🙈 ama güzelce muayene edip sonucumlada ilgilendiler 🥰
Prenses58 Hanımlar bende necati beye gidiyorum pazartesi kontrolüm vardi randevusuz gittim sabah sırayı aldim yani erken gidince veriyorlar
berenyigit06 Gaye pazartesi gidip gün alacakmışım sezeryan dan 2 gün öncede covid testi yaptırcakmışım öyle dedi☺️
berenyigit06 Çünkü bir sorun yok şuan için bebekte doğum belirtiside yok aceleye gerek yokmuş o yüzden ☺️benimde işime geldi ☺️