Oykuuuuuuuuuuu Arkadaşlar benim de ikili tarama testi çok ama çok iyi çıktı normal ultrason da burun kemiğini göremedim dedi doktor ama burun şekli belli oluyo ayrıntılı ya yönlendirdi buarada 18+3 haftalık hamileyim böyle durum yaşayan var mı