Slm kızlar ben 22+3 haftalik gebeyim bebeğime çok şükür Bi sıkıntı yok ayrıntılı ultrason da yapıldı ve hersey yolunda fakat bebeğim olması gerekenden çok fazla aşağıda yürümekte çok zorlanıyorum oturup kalkarken sürekli rahimde baskı hissediyorum ve canım çok acıyor ve buralarda biraz yorulduğum için iki katı ağrılarim var. Sizce ne yapmalıyım varmi bir öneriniz.. Buarada 7 kg aldım ama 44 le hamile kaldim