Benim iki doğum arası 21 ay olacak. Doktorumla görüştüm 38. Haftada alırız daha fazla bekleyemeyiz çok riskli olur dedi. Sizin de doğum aranız azsa 39+3 riskli gibi görünüyor. Bence 38 de olun zaten 38. Hafta itibariyle gelişimini de tamamlamış oluyor beklemenin bi faydası olmayacak