minik0507 dilaradurmazz ben tam olarak 23 24 haftalikken hissettim canim benimde ilk gebeligim. Suan 35+3 um
halitefe dilaradurmazz ilk gebelikse normal canımbide kilon nasıl kilosu biraz fazla olanlar geç hissediyormuş ben ilk 17 de hissettim doktor çok zayıf olduğun için demişti
Beyzabyk dilaradurmazz ben 22. Hafta hissettim ilk gebelikte geç hissediliyor zaten kendine stres yapma kuzum
Cikolata_kistim Bende 19.haftadyim ama bağırsak hareketi gibi birşeyler var eğer buysa hareket dedikleri 🤔
Sena-25 Cikolata_kistim şuan sizinki çok çok hafif gıdıklama şeklinde olmalı😊 ben hissettiğimde baya vurdu ayağıyla ama hafifti
selon Cikolata_kistim Aynen öyle☺️ Bağırsak sanıyorsun sonra aynı hareket biraz daha büyüyor aaa diyorsun meğerse o bağırsak değilmiş:) Ama hızlı bir geçiş oldu benim için o ikisi his arasında.
Kertenkelemiz Bende hissetmiyorum diye yakınıyordum meğerse bağırsak hareketi sandıklarım bebekmiş sonradan anladım. Belki sizde hissediyorsunuz ama anlayamıyorsunuzdur. bende sanki bi bölgeye toplanıyor sonra geri gevşeme oluyor gibiydi🥰