Duyguuygun doğum bir anda başlayabilir bende sizin gibiydim. En son 41+5 de gel suni verelim dedi doktorum. 41+4 de nişanım sonra gün boyu az az sancılarım oldu yeterli değildi.41+5 de sabah 8 de hastaneye gidecekken gece 12 den sonra doğum başladı bir anda. Kızımda biraz geç geldi yani inşallah sizin de öyle olur . Suni sancı almak istemiyordum ben de ama alan arkadaşlarım hiç şikayetçi değildi.kolay doğum yaptıklarını söylüyorlar suni sayesinde