32haftalık hamileyim dün sabah randevum vardı saat8de gelmemi söylediler nstnin önünde sıra bekleyen tam 20kişi vardı 9.10geçe olan randevuma 11de girdim ayrıca 3saat beklememe gerçekten değmedi odaya girip çıkmam 10dk sürdü. Yoğunluktan hiç bi soracaklarımı soramadım doktoruma Tülin hanıma çok severek gidip geliyordum ama dün gerçekten gözümden düştü çok kararsızım şimdi benim gibi böyle bi durum yaşayan varmı?