Ben uc yılık evliyim ve bır kere dusuk yaptım bu ay 30 ekımdr adet olmam gerekıyor ben 25 ekımde bır gebelık ıdrar testı yaptım sılık cıktı ertesı gun tekrar yaptım hemen belı etmedı ama sılık cıktı 28 ekıdöe erken gebelık testı yaptım dırekt bellı ettı bugun adet gunum hala olmadım acaba var mı bu durumu yasayanlar var mı