Sudecirak1717 demetsarali ya bende gittim gecen hafta 1 bucuk ay sonraya sıra verıyor ee o zamana haftam geçmiş oluyor sana ne zamana gün verdi
demetsarali Sudecirak1717 bana doktor o bolume 182 den sira alacaksin dedi ben de randevu acilmasini bekliyorum mecburen sizin kacinci hafta
yenianneyenibaba1 Sudecirak1717 ben MHRS den hemen buldum orda randevular iki haftalık açılıyor her gün saat 16:00 gibi yeni günün randevuları açılmış oluyor ordan takip edin isterseniz ben haftaya gideceğim detaylı için
yenianneyenibaba1 Takibim şehir hastanesinde zaten doktor detaylı istediği zaman kayıt açılıyor o şekilde aldım ben