Benim bi arkadaşım da covid olmuştu ve 7 aylık bebeği vardı o şekil emzirdi maskeyle tabi her emzirmede ellerini yıkayıp maskesini takıp bebekle çok yakın temasta nefes nefese bulunmadan 14 günde atlattı. Hemde ilaç kullanmadan sürekli bağışıklık sistemini güçlendirdi zaten emziren anneye ilaç verilmiyor. O yüzden stres yapmayın Allah’ın izniyle atlatırsınız bebeginizede geçmez emzirmeyi bırakmayın yani ve dediğim gibi mutlaka maske ile emzirin emzirdiğiniz zaman 😊