Merhabalar hanımlar ben doğuda görev yapıyorum bir sorum olacaktı bu idari izin 24.haftada başlıyor ya 23+1 de aslında biz 24. Haftanın içinde oluyoruz benim bu izne ayrılabilmem için illa 24+0 mı doldurmam gerekiyor çünkü genelgede doldurma gibi bir zorunluluk gözükmüyor bir daha sormuştum buraya 24+0 dediler emin olamadım .Yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler 😊