Nihall23 GoncaElifAda az önce bi postta gördüm doğuramadım diyip 1 gün sonra doğurmuş hadi inşallah 😃
sedasuzan Nihall23 bizde 38 olduk ben şimdiden doğuramıyorum diyeyim bari anca tutar😂😂 çünkü hiç yalancı sancı bile yok şimdiye kadar olmadı yani herkezin dilinde yalancı sancı ben ne olduğunu bilmiyorum bitek kulaktan duyma adet sancısı gibi diyolar okadar
Nihall23 sedasuzan bende aynıyım canım gel bi sarılalım yalancının y harfini bile hissetmedim 39 haftalık oldum 😃 en ufak biseyi doğum sanıyorum artık ama yok😃
sedasuzan Nihall23 bende oyuzden dedim şimdiden doğuramıyorum diyeyim de belki tutar bakarsın haftaya doğururum 😂😂😂
Sevi01 Nihall23 40+0 haftalık hiçbir belirti yok ve çok ağırlaştım artık yarın kontrolüm var artık sezaryen yapalım dicem doktoruma gözümde korktu biraz normal doğumdan
Nihall23 Sevi01 benim doktorum haftaya gelmezse suni vericem dedi 1 cm açıklık varmış daha normalden bende korkuyorum aslında ama sezeryandanda korkuyorum burda okuduğum postlar sagolsun