Kızlar 32+0 da kontrolümde bebek boyu 40,6 filan çıktı. Kilosu da 1800. O kadar iyi besleniyorum ki şaşırdım. Doktor uzun değil dedi. 25. Haftamda sağlık ocağı parathotmon değerime bakmıştı ve düşük demişti dahiliyeye yönlendirmişti. Kalsiyum tutucu hormonmuş. Onunla mı alakalı acaba. Yaşayan var mı? Her iki taraf da uzun bizim ama haftasından geride çıkması kafamı karıştırdı herkes 44 45 cmler yazmış.