Ben mersine gidip geliyorum ama acil durumlarda şeker testinde filan olbamedde burak beye gittim iyi ilgili bir doktordu bir arkadaşım önermişti bana da. Bir tane daha var o daha yaşını almış bir doktor ama randevu alması biraz sıkıntı hemde yoğun olumca çok ilgilenemiyor