sevval5481 kızlar dün gece 16 9 tansiyon ile hastaneye geldim idrarda protein kaçağı olduğu söylendi ve yatış verilip idrar topla tılıyo böylembi durum yasa yannvar mı
umran_akdogan1 sevval5481 ben yaşadım canım aynı şekilde oldu tansiyon ilacı başladık şimdi normale döndü ara ara yükseliyor ama kaç haftalıksın
Aslanannesiayse sevval5481 benimde 28.haftada farkedildi tansiyonum aynı şekilde kaçak filan 24 saatlik idrar verdim taburcu olduk 1 haftansonra erken doğum oldu :( Aman dikkat stres yapMaMaya özen gösterin size iyi gelen şeyleri düşünüp pozitif bir ruh haline bürünmeye çalışın ben çok takıyordum kafaya herşeyi şimdi akıllandım
Tevhidehli1 umran_akdogan1 b sevval5481 ben daha 20 haftalığım tansiyonum 16/7 çıktı doktor bir şey yapmadı bi 10-15 dk sonra tekrar ölçtü 12/8 di
1PrensAnnesi sevval5481 bende protein kaçağı yok ama sürekli tansiyon yüksekliği var inan ki kaçak bi olsa doğurtcam diyo doktor öyle ki yıldık allah yardımcın olsun haftanız iyiymiş
umran_akdogan1 sevval5481 ben daha 30 haftalığım şükür ki senin haftan iyi doğummuşlar da bebeğinde Allah’ın izniyle hiç bi sıkıntı olmaz içini ferah tut sağ Salim gelsin evlatlarımız takmamaya çalış yat dinlen ilaçlarla düşüyor bir şekilde ben limonlu su falan içiyorum çok faydasını gördüm
sevval5481 Aslanannesiayse anladım canım normalde evde toplatırırız dedi şimdi yatış verdi onu anlamadım o yüzden inşallah düşer
Ssmmra Tevhidehli1 ben 24 haftaligim dün Burun kanamasiyla hastaneye gittim tansiyonum 17 kere çıktı kan tahlillerime baktılar suanlik yapılacak birşey yok bir daha 14 9 oldumu acile perinatolog doktoruna gitmemi soylediler
sevval5481 umran_akdogan1 peki birşey sorucam dün gece 1 gibi ystış yapıp ilk idrar çıktım bu gece 1 gibi vericem idrarımı da sonuçlar ne zamana çıkıyor sordummbelli olmaz dendi
Aysgldurmus Ben 38+3 haftalık olarak salı günü yüksek tansiyon nedeniyle sezeryan oldum tansiyonum 16/11 di. 3 gün boyunca ilaç kullanmama rağmen inmiyordu sonunda mecburen sezeryan oldum. Bu yorumu uykusuz gecenin sabahından yazıyorum 😁