blueberyy00 anladim canim benim normaldede akintim oluyor ama bugün cok fazlalasti oyüzden merak ettim normalmi degilmi diye. Ne zaman hastalanicaksin umudunu kaybetme belkide hamilesindir hemen kötüsünü getirme aklina
bu ay zaten umudum yok benim yumurtlamayi falan degerlendirmedik bir iki ay mola vermeye karar verdigim icin bosvermistim bu ay fakat akintim cok fazlalasti tuhafima gitti