Sibel4264 Kızlar ikiz doğum da iki kat ücret alınıyor özeller de diye bişey duydum dogru mu yani 2500 se ücret 5000 alınıyormuş bana mantıksız geldi ama böyle mi gerçekten
2artiikizannesi Sibel4264 evet bna ozeldeki doktorum iki bebeğe 3.500 TL’ye yapacağını söylemişti doğumu tek bebek farklı iki bebek te farklı para alınır dedi sizin orada nasıl bilmiyorum ama
ikizannesi2985 Sibel4264 benim sorduğum hastanelerde 500-1000 tl arası fark alıyorlar. Benim doğum yaptığım hastanede tek gebelik 3500, ikiz 4000 tl mesela. Biz 4000 ödedik ikiz doğuma
Twinsmomm01 Sibel4264 çok araştırdım bazı hastaneler 6 ikiz deyince 10-12 diyolardı. Bazı hastaneler 1000 tl ekliyor üstüne bazısı 500 ama tek doğumla fark oluyo ücretlerde hastaneden hastaneye değişiyor kimi hastane soyguncu gibi hemen iki kat hesap çıkarıyor 😂
ikizannesi2985 Twinsmomm01 benim gittiğim ilk hastaneden sırf bilgi olsun diye detaylı ultrason fiyatı almıştım. Tekill gebeliğin 2,5 kat fazlası fiyat vermişlerdi. Tam soygunculuk! Şaka gibi😀
Sibel4264 Hepinize verdiğiniz cevaplar için teşekkur ederim kızlar ozge8- gulumse0611 Mervella34 Twinsmomm01 ikizannesi2985 @
ozge8- Sibel4264 bende ankarada özel hastaneleri aradim 5000 tl ücret verdiler dogumdan sonra kontroller ve oda suslemesine kadar yapılıyormuş
Papatya13371 Sibel4264 benim gittiğim hastane 300 tl fark alıyormuş normalde 2300 ikizlere 2600 dediler