OnDokuzEkim_ Merhaba kizlar dun adet oldum yani oyle dusunuyorum 15 gun gecikme sonrasi 24 de yumurtlama oldu 26da catladi 27 ekimdede lekeler gelmeye basladi 2 fun 1 ped doldurmicak sekilde simsiyahti ve bitti yerlesme kanamasi olabilir mi ?
gokcek07 OnDokuzEkim_ olma ihtimali var benimde öyle olmuştu ama tabi kısmet bir test yap ona göre de gider kan verirsin hakkında hayırlısı olsun 🙂
esma124 OnDokuzEkim_ simsiyah yerleşme kanaması ilk defa sende duyuyorum çok araştırdım ben seninki gecen aydan kalan kan pıhtısı beklemekten kararmıştır bazen öyle oluyor
Uykulugebe OnDokuzEkim_ kist olabilir canım bı jonekologa gitmelisin. Yerleşme kanaması siyah olmaz hafif pembe olur
OnDokuzEkim_ Meriwa evet idrarda baktigimizda cift cizgi cikmisti net bi şekilde heycnala kan vermeye gittik kan negatifti :(
OnDokuzEkim_ esma124 bilmedigim icin soruyorum hic gebelik yasamadim yerlesme kanamasi nedir nasil olur ne renk olur bilmiyorumki
gokcek07 esma124 hayır hafif koyuydu ama kişiden kişiye değişir, belki de enfeksiyon ya da kistten kaynaklı birşey yani test yapıp değerlendirin en doğrusu
Meriwa OnDokuzEkim_ kanda çıkmadıysa bence ultrason muaynesi isteyebilridiniz bence en kısa zamanda bi kadın doğuma gözükmenizi tavsiye ederim