Biranne02 Suleoztr oralara hiç bulaşma daha yeni eltimi de bebeğinide kendi hataları yüzünden öldürüyorlardı
Nilaylks Suleoztr eğer imkanınız varsa özele gidin Devlette kadın Doğum uzmanı bulmakta zor ilgilenmeleri de zor
Suleoztr Biranne02 Ben Hasan Akyüz e gidiyorum bana bebeğimin büyük olduğunu 34. Haftada nst ye gelmemi söyledi gittim acil doktoru hayır bebeğin küçük yeni 31. Haftadasın dedi hangi doktora inanacagımı şaşırdım
Suleoztr Ben Hasan Akyüz e gidiyorum bana bebeğimin büyük olduğunu 34. Haftada nst ye gelmemi söyledi gittim acil doktoru hayır bebeğin küçük yeni 31. Haftadasın dedi hangi doktora inanacagımı şaşırdım