Nazomi Kızlar 34+3 günlük hamileyim ama dünden beri yürürken Her adım attığımda rahimde ağrı oluyor baya şiddetli benzer durumu yaşayanlar varsa bi yardım edermisiniz..
Xxz Nazomi biraz haftan ilerleyibce o his dahada artacak. Dağ keçisi gibi koşturan ben resmen yurüyemiyorum artık 🙈
Zeyyaleyyy Nazomi Ben yaşıyorum canım çok korkuyordum bende doktor normal dedi Doğuma hazırlanıyormuş magnezyum verdi 😬
seymaabyk 16+2 yim ama bu ağrı bendede oluyor. Özellikle kasıklarımdan vuruyor çok zorlanıyorum ne olacak bilmiyorum 🤷♀️
Sumeyrasalik seymaabyk doktorunuza soyleyin magnezyum takviyesi veriyor bende oyleydim 28+2 cok sukur baya azaldi bu durumum adim dahi atamiyordum