Semazrl Aytül hanıma da benim yakın arkadaşım gidiyor. Risksiz bir gebelik varsa gittiğin yani doğumda tercih ettiğin hastaneye göre fiyat alıyor canım. Jimerde pembe mavide fln da doğum yaptırıyor çok uçuk rakamlar ama ya. Yazdığı ilaçlar da dışardan alınacağı için (şahsına ait özelde çünkü muayenesi) ben tercih etmedim açıkçası. Her gittiğimde folik asiye, vitamine kadar dışardan alamam. 7.ayıma giriyorum o kadar iyi kötü ilaç kullandım ki dışardan gitseydim asla altından kalkamazdım.