tgb94 Ben de yeni yeni çok acıkmaya başladım sürekli acıkıyorım böyle giderse 20 30 kilo alıcam nasıl kontrol altında tutcaz ya acıkınca çocuk acıkıyr ye diyorlar ama bu nasıl bir acıkmk 😔😔😔
Aslibh tgb94 ben acikinca suya dadaniyorum iyice iciyorum bekliyorum sonra yiyorum karin sis aciktigimi hissetmiyorum
tgb94 Aslibh su da çok içmeye gayret ediyorım ama şu açlık hissi geçmiyor bakalım inşallah kontrol altına alırım 😔 kilo aldırmayacak şeyler yemeye çalışıyorum çünkü alırsam benim için pek iyi olmayacak
Aslibh tgb94 salatalikye ben tiroit hastasiyim gorsen mutfak yanjindan gecsem kilo âliyordumdiyetisyen kontrolunde kiloverdim tiroitduzeldi hamile olunca yine firladi
Aslibh Yenigebe9 bipeynir ye en azindan yinede ben 1 ince dilim kepeklo ekmege peynir koyuyorim yiyorum yetiyo
Aslibh Ay bide suan risklideyim doktor yat dedi tv aciyirum oynuyolar oynayamiyorum deli oluyorum boksorum ayriyeten ya eskiden vursam yapistiriyodum simdi yatiyorum yuruyemiyorum icime oturdu
Aslibh Salatalik tok tutuyor hemde cok yararli bu arada havuc suyu icebilirseniz icin cok yararliymis
Srhtzlyh Aslibh ben çok acıkıyorum geceleri. Hem lavabo hem bebeğin tekmeleri derken sabaha kadar sürekli uyanıyorum. Her uyandığımdada mutfağa uğramadan yatmıyorum geri. 29+1 olduk 8 kilo almışım😬