Merhaba herkese. Normal şartlarda bugün regl olmam gerekiyodu daha olmadım ama 3 gündür adet olacakmışım gibi ağrım vardı, bugün de sağ kasığımda bacağıma da vuran ağrı var. Ve gaz da var biraz. Ama normalde adet günümden en fazla 1 gün önce biraz belirtim olurdu sonra da kanama başlardı. Kan testi verdim sonuç negatif ama bu ağrıların sebebi hamilelik ve bebeğin yerleşmeye çalışması olabilir mi?