Merveli61 Kizlar nasipse pendik medipolde dogum yapacagim. Takibimi saadet hn. Yapiyor ama mesai saati disinda nobetci kimse o doktor geliyormus. Orada dogum yapanlara soruyorum, ebeler hemsireler nasil ? Memnun kaldiniz mi ?
zeyzey95 Merveli61 burda okumuştum hiç kendi doktoru dışında bi doktordan memnun kalmayan görmedim ebelerde iyiymiş hatta iki ebe vardı isimlerini unuttum onlar çok iyiymiş bende 38+4 oldum saadet hanım doktorum doğum yapınca yazıcam bakalım nasıl olacak
esraizmirli zeyzey95 senin doğum yapmanı dört gözle bekliyorum fikirlerin benim için önemli doktorumuzda aynı 😀🙈 sağ salim al kucağına inşallah 🥰
Deleted5544 ben sezeryan oldum, her şeyden çok memnun kaldım arkadaşım normal yaptı. ülkü ebeyi çok sevmişti, çok ilgili ve açıklık muayenesinde hiç acıtmadığını söyledi. saadet hanımdı doktoru, suniyle başlatacakları için nöbet gününe denk getirdiler