Oglum 40 günlük ve kolik bebek hergün gece 11 12 gibi aglamaya kıvranmaya başlıyo 2 saat aglıyo gaz damlaları kullanıyorz doktorada gittik ama buna alışın 2 aya kadar olur dedi lütfen bana yardım edin akıl verin öneriniz varmı napabilirim farklı bişey ilk bebegim tecrübesizim o öyle aglayınca elim ayagıma dolanıyo bende onunla aglıyorum