18 Eylül son adet tarihim. 19 Ekim’de kan verdim beta hcg 652 çıktı. Hemen doktorumu aradım ve değer gayet iyi keseyi görmek için 24 Ekim günü gel dedi ve gittim. Çok şükür keseyi gördük. Şimdi kalp atışını duymak için 6 Kasım’a randevum var. İnşallah duymak nasip olur 🤲🏻