Merve1192 2 yıl önce özel Ege diye geçerken ablam doğum yapmıltı Mehmet Gencer de biz memnun kalmıştık hemşirelerden çocuk doktorundan özellikle Mehmet Gencerden tabi corona yoktu baya rahattık çok da güzel ilgilendiler doğum doktoru bile sık sık geldi gaz için nasılsın falan diye ameliyatı ne kadar dikkkat ederek yaptığını falan söyledi anlattı ilaç için yardımcı oldu ablam yumurtalıklarından ameliyat oldu aynı hastanede aynı doktorda yine annem kardeşimi de aynı hastanede doğum yapmıştı 13 yıl önce aynı doktorda o zamanda memnun kalmıştı annem temiz bir yer yeni adı altında değişimler var mı bilmiyorum 🤷🏽♀️ 🌸