Ozgebyr Kızlar 1 cm açılmam var hiç sancım yok bebek kanala girmedi sabah suni sancı verilecek bu mübarek gecede bana da dua ederseniz sevinirim… Çok stresliyim korkuyorumda haliyle epidural isteyeceğim inşallah sağlıcakla uzamadan kavuşurum evladıma
donmez_hazal Ozgebyr Allah yardımcın olsun canım🥰 Sağ salim kucağına alırsın inşallah😇 Rabbim hepimize kolay doğumlar nasip etsin🙏🏻
birtosbikannesi Ozgebyr rabbim yaaar ve yardimcin olsun melegini saglicakla al kucagina ben 7 yıldır bekliorum bna ve tüm evlat bekleyenlere dua et nolur bizde saglicakla kucagimiza alalim insaallah
Ozgebyr Monnarosaa amin canım inşallah sancı çekip çekip de sezeryan olmak zorunda kalmam en çok korktuğum o
Ozgebyr Minik05 hayır gelmedi sadece bugün doktor rahim ağzıyla oynadım leke gelir dedi geliyo sabahtan beri başka da bişey yok
Ozgebyr birtosbikannesi bende tüp bebek tedavisiyle hamile kaldım çok şükür darısı size ve isteyen herkese olsun çok iyi anlıyorum sizi o yüzden Rabbim hayırlı evlatlar nasip etsin