Btldmrc Israa hamileliğimin başımdan beri var ne yesem acımsı bir tat oluyordu şimdi ise ekşimsi bir tat olmaya başladı 24 haftalık olduk sanırım doğana kadarda böyle devam edecek. Hormonlardan kaynaklı birşey olduğunu okumuştum