İnsan bilmediğinden korkarmış, çok normal o yüzden ama korkmak yerine kavuşmak kısmını daha çok düşün bence🌸 ne kadar korkarsan kork, korktuğun şeyi yaşadığın anın içinde çok da Bi önemi olmuyo öncesinde hissettiğin korkuların gelip geçiyor işte… Sağlıkla, huzurla gelip geçsin o vakit evlatlarımıza sağ salim kavuşalım inşallahh🤲🏻 Rabbim isteyen hayırlı herkese nasip etsin🤲🏻