Evden çıkmayan, virüsü olmadığına emin olduğum kişilerle 10 kişilik bir parti planlıyorum. Hediye listesini minik bir davetiyeyle evlerine yollamayı düşünüyorum zaten korona döneminde büyük bir parti yapılmaz bence. Evde biz bize eğlenip yiyip içip sohbet ederiz diye düşündüm 💁♀️