Üç gündür soguk algınlığı belirtilerim vardı. Burun tıkanıklığı,vücut agrıları,halsizlik vs. Bugün sabah kalktım kuru öksürük başladı ve şiddetlendi. İshal ve ateş yok. Tedirgin oluyorum test yaptırmak istemiyorum. Bu belirtileri yaşayanlar evde ne gibi tedaviler uyguladılar acaba ?