Atli_ilayda 30 haftalık hamileyim ve geceleri uyuyamıyorum sabah kalktığımda ayaklarım da uyuşma oluyor yaşayan varmı birde göğsünün hemen altında batma yüksek ağrı hisseden doktor kansızlık diyor ama ben korkuyorum başka bişey çıkıcak die@
Meriwa Atli_ilayda 30 dan sonra bu tarz şikayetler başlıyor canm uyuşma kramp gibi şeyler için magnezyum takviyesi veya günde 1 muz ve 1 sade maden suyu tüketiniz geçirmez ama rahatlatıcaktır bi nebze
SeldaSngl Atli_ilayda henüz 26 haftalık hamileyim ama gece bende uyuyamıyorum. Uyuşma için magnezyum takviyesi almanı ya da her gün mutlaka muz ve sade soda tüketmeni tavsiye ederim. Bebek büyüdüğü için kaburgalara baskı yapıyor olabilir göğüs altındaki batmalara sebep o bence
Atli_ilayda Meriwa doktor değerler normal diyor ama insan tedirgin oluyor yinede saol canım tavsiyene uyucam :)
Atli_ilayda SeldaSngl bilemiyorum ama çok fazla ağrım oluyor umarım dediğin gibi sadece bebkten kaynaklıdır
SeldaSngl Atli_ilayda bende aynı şekilde hatta bazen tam göğüs altımı hissetmiyorum bile uyuşuk oluyor ağrı ve yanmadan. Göğüslerimiz büyüyor süt oluşuyor göbeğimiz çıkıyor… vücutta çeşit çeşit değişiklik illa ki arıza veriyor 😂🤷🏼♀️
Atli_ilayda SeldaSngl allah yardım etsin bize yaa tüm annelerede inşallah tek nefeste kurtulalım çok korkuyorum zaten doğum yaklaştıkça 🙈